Saturday, October 19, 2013

kepada mereka yang sukar memahami

come on bro you are 19 nak masuk 20 dah please be matured sikit ok hush menyirap jugak aku bila dengar ayat macam ni. tapi aku tak boleh marah tak boleh maki tak boleh pendam. masing masing ada pendapat sendiri tapi tolong lah melihat dengan mata hati baru kau akan mengerti. Aku lebih suka hangout dengan manusia yang berwatakan budak tapi berfikiran matang dari manusia yang berlagak matang tapi otak macam budak budak. manusia ada banyak jenis. rambut sama hitam hati sapa tau. tapi sekarang ni rambut tak sama hitam pun tapi hati boleh join sekaki. aku boleh berkawan dengan semua orang tapi seriously aku benci sangat spesis manusia yang hipokrit. why you cant be your self? why you need to pretending to be others? aku tau hidup kau cara kau bukan cara aku tapi tolong aku lebih respect manusia yang jujur degan diri sendiri. bila aku buat pelik kau tengok jelik bila aku buat baik kau tengok jelik bila aku buat taik lagilah kau tengok jelik segalanya jelik bagi kau kononya aku tak matang aku tak macam kau matang, awesome, hebat, gah, tapi hakikatnya kau bukan macam tu kau pendusta kau mendusta dan kami semua didusta kau ada hidup kau aku ada hidup aku walaupun kita baik tapi kita macam air dengan minyak campur macam mana sekali pun kita tak dapat ngam sekali kerana aku pilih bukan untuk jadi hipokrit aku pilih untuk jadi diri aku kerana aku adalah aku bukan orang lain

No comments:

Post a Comment